30 Eylül 2012 Pazar

Gökkuşağı Renginde Kadın Sohbetleri Başlıyor.....


Çocuğum,İşim,Eşim Peki ya Ben? raflardaki yerini aldı ve ben gökkuşağı kadınlarının ortak platformu olması için açtığım bu blogda sizlerin paylaşımlarına da yer vermek istiyorum.


Biz, gökkuşağı kadınlarıyız.
Hepimizin doğru ve yanlışları var.
Ne utanıyoruz, ne uslanıyoruz.
Çocukların sevincinde, bir annenin hüznünde yaşama sarılıyoruz, söylenmeyecekleri söylüyoruz bazen. Ama her zaman çok seviyoruz.
Ortalama olmuyor hiç duygularımız. Koşuyoruz, iniyoruz, çıkıyoruz. Bazen düşüyoruz ama hep kalkıyoruz. Acı çekmekten korkmadan, cesurca yaşıyoruz.
‘Ben’ olmayı önemseyerek, inatla, istediğimiz gibi kocaman seviyoruz. Ve aşkın tüm renklerini kokluyoruz, kokladıkça gökkuşağının renkleri açıyor yüreğimizde.
Biz gökkuşağı kadınlarıyız, biz birçoğuz, biz yeniden var edeniz ve biz her yerdeyiz.

Kadınca yaşamlarımızı daha da çok paylaşmak ümidiyle…


Sevgiyle ve umutla…

11 yorum:

  1. MERHABA;

    Kitabınızı okudum ve gerçekten çok beğendim blogumda da paylaştım. sevgilerle...

    http://sagnakyagmur.blogspot.com/2014/02/cocugum-isim-esim-peki-ya-ben.html

    YanıtlaSil